مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 23:052022-11-27حوادث

فکر کردم پدرزنم می خواهد مرا با سنگ بزند


داماد جوان که مدعی است بر اثر توهم ناشی از مصرف شیشه پدر همسرش را به قتل رسانده در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، رسیدگی به این پرونده از سال 97 با گزارش کشف جسد مرد میانسالی در اطراف امین آباد آغاز شد.

پس از آن بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند و با بررسی های اولیه مشخص شد مقتول پیش از قتل مورد ضرب و شتم قرار گرفته به طوری که آثار شکستگی و کبودی در بدنش نمایان بود.

در ادامه جسد با دستور قضایی برای علت مرگ و شناسایی هویت به پزشکی قانونی منتقل و مشخص شد مردی 64 ساله به نام محمود است.

پس از مشخص شدن هویت مقتول مأموران به تحقیق از خانواده وی پرداختند و معلوم شد که محمود آخرین بار با دامادش قرار ملاقات داشته و پس از آن ناپدید شده است.

به این ترتیب مرد جوان به عنوان نخستین مظنون پرونده مورد پیگیری قرار گرفت اما مشخص شد که او همزمان با فوت پدرهمسرش ناپدید شده است.

بعد از آن مأموران به بررسی روابط این خانواده پرداختند و دریافتند مرد جوان با همسرش مریم از ماه ها پیش اختلاف و درگیری داشته اند و یک روز قبل مریم با حالت قهر به خانه پدرش رفته بود و شوهرش روز حادثه برای حل و فصل اختلاف با همسرش از پدر او خواسته بود تا در یک قرار ملاقات بیرون از خانه مشکلات شان را حل و فصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فکر کردم پدرزنم می خواهد مرا با سنگ بزند

فکر کردم پدرزنم می خواهد مرا با سنگ بزند