مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 18:062022-11-27سياسي

راه اندازی گلخانه های کوچک مقیاس در زنجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، صدیق دامغانی زاده در حاشیه جلسه کارگروه توسعه اقتصاد دیجیتال(تاد) که با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری و رییس پارک فاوا در زنجان برگزار شد در خصوص دستاوردهای این نشست در جمع خبرنگاران به آغاز حرکت استان برای توسعه اقتصاد دیجیتال اشاره و اظهار کرد: به نظر من این اقدامات برای آینده بسیار مفید خواهد بود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات به بیانات مقام معظم رهبری در مورد تولید دانش بنیان اشاره و تصریح کرد: یک بخش عمده از اقدامات در این حوزه تزریق دانش در صنایع موجود است.

وی توجه به جوانان را یکی از مباحث مهم و البته سخت در حوزه دانش بنیان دانست و افزود: ببینید راه اندازی یک گلخانه بزرگ با حضور سرمایه گذار شدنی است ولی موضوع این است که ما به دنبال شبکه ای از گلخانه های کوچک مقیاس هستیم.

دامغانی زاده به ارائه الگوی راه اندازی گلخانه های کوچک مقیاس بین 120 تا 140 متر در زنجان به عنوان نخستین استان اشاره کرد و گفت: نخستین مجموعه آزمایشگاهی از این نوع گلخانه ها در زنجان ایجاد خواهد شد و امیدوارم این مهم محقق شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات با بیان اینکه معمولا گلخانه زیر یک هزار متر اقتصادی محسوب نمی شود، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی گلخانه های کوچک مقیاس در زنجان

راه اندازی گلخانه های کوچک مقیاس در زنجان