مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 16:552022-11-27سياسي

اعلام آمادگی سازمان پزشکی قانونی برای صادرات دستگاه هموژنایزر


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از آمادگی برای صادرات دستگاه هموژنایزر تولید داخل و رونمایی از دستگاه اتوسمپلر در آینده نزدیک خبر داد.

- رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از آمادگی برای صادرات دستگاه هموژنایزر تولید داخل و رونمایی از دستگاه اتوسمپلر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میزان عباس مسجدی صبح امروز یکشنبه ششم آذر ماه در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور طهرانچی رییس این دانشگاه و در سالن جلسات حوزه ریاست سازمان برگزار شد، با تبریک هفته بسیج و خدمات و برکات آن در طول انقلاب اسلامی با اشاره به تاریخچه و قدمت پزشکی قانونی، بیان کرد: قدمت و سابقه پزشکی قانونی در کشور به سابقه علم پزشکی بر می گردد و از سال 1301 فعالیت های علمی پزشکی قانونی رسما در کشور آغاز شده است.

وی افزود: تا پیش از سال 1372 پزشکی قانونی به عنوان یک اداره کل زیر مجموعه دادگستری فعالیت می کرد اما پس از آن و با تصویب قانون تشکیل سازمان در مجلس شورای اسلامی، پزشکی قانونی به عنوان سازمانی مستقل و زیر مجموعه قوه قضاییه ادامه فعالیت داد.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به وظایف و خدمات پزشکی قانونی در کشور، تصریح کرد: بر اساس قانون پنج وظیفه برای سازمان تعیین شده که سه وظیفه آن در حوزه آموزشی و پژوهشی است و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سازمان پزشکی قانونی برای صادرات دستگاه هموژنایزر

اعلام آمادگی سازمان پزشکی قانونی برای صادرات دستگاه هموژنایزر