مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 15:002022-11-27فرهنگي

رقابت 6 اثر در سی و دومین جشنواره تئاتر استان یزد


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان طی مدت سه روز در تالار هنر یزد خبر داد.

- احسان عابدی ظهر امروز یکشنبه در نشست خبری که در آستانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان در محل اداره کل ارشاد اسلامی یزد برگزار شد، اظهار کرد: فراخوان این دوره از جشنواره در تابستان امسال اعلام شد و براساس محورهای در اولویت تعیین شده برای جشنواره، در مجموع یازده گروه نمایشی موفق به ثبت نام شدند.

وی با اشاره به این که آثار مورد بازبینی این دوره شامل هفت نمایش از شهرستان یزد، دو اثر از شهرستان بافق و از شهرستان های مهریز و میبد هر کدام یک اثر بوده است، گفت: در نهاین هیات بازبینی تعداد هشت اثر را به عنوان کارهای پذیرفته شده به هیات داوران معرفی کردند.

عابدی خاطرنشان کرد: با توجه به انصراف دو اثر از شهرستانهای میبد و یزد از حضور در بخش رقابت به دلیل مشکلاتی که در مورد حضور نقش آفرینان اصلی پیش آمده است، در مجموع شش نمایش برای اجرا در بخش رقابت جشنواره انتخاب شدند.

وی این آثار را شامل نمایش بازماندگان با مرگ نفس می کشند اثر مهدی درویشی، نمایش بچه های خاکستری اثر محسن جاور، نمایش رویای نیمه سوخته اثر پاشا بدرود، نمایش علی گندآبی اثر اصغر بمانی، نمایش وقتی صدای صوت میاد سرت را بدزد اثر ابوالفضل کاغذگران و نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 6 اثر در سی و دومین جشنواره تئاتر استان یزد

رقابت 6 اثر در سی و دومین جشنواره تئاتر استان یزد