مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 13:152022-11-27اقتصادي

3500 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در دست ساخت است


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به نام نویسی حدود 90 هزار گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: سه هزار و 500 واحد مسکونی مشمول این طرح در نقاط مختلف گلستان در دست ساخت است.

- مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آغاز طرح نهضت ملی مسکن تاکنون 90 هزار نفر از مردم استان در این طرح ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: تمامی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در گلستان 100 درصد پالایش شده اند و هم اکنون سه هزار و 500 واحد مسکونی در استان در حال ساخت است وی ادامه داد: بیش از سه هزار واحد مسکن مهر نیمه ساخته در استان وجود دارد که تا کنون هزار و 504 واحد از آنها به طرح نهضت ملی مسکن الحاق شد.

ملک هزینه ساخت هر واحد حدود 90 متر مربعی در طرح نهضت ملی مسکن را هفت میلیارد ریال برشمرد و گفت: طبق مصوبه شورای عالی پول و اعتبار برای پروژه های مذکور در شهر گرگان سه میلیارد و 500 میلیون ریال و سایر شهرهای استان سه میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود 18 درصد و بازپرداخت 20 ساله و پس از سه سال تنفس دوران ساخت پرداخت می شود و مابقی مبلغ مورد نیاز را باید خود فرد متقاضی در چند مراحل پرداخت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در دست ساخت است

3500 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در دست ساخت است