مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:452022-11-27فرهنگي

سفری به کوسویه از زاویه قلم و دوربین حمیدالله کام گار


«کوسویه در امتداد تاریخ؛ پژوهشی در تاریخ، جغرافیا و رجال کهسانِ هرات» نوشته حمیدالله کام گار، از تاریخ کهن و فرهنگ غنی و پرشور یکی از بخش های هرات کهن پرده برمی دارد.

- کوسویه در امتداد تاریخ؛ پژوهشی در تاریخ، جغرافیا و رجال کهسانِ هرات نوشته حمیدالله کام گار، از تاریخ کهن و فرهنگ غنی و پرشور یکی از بخش های هرات کهن پرده برمی دارد.

خبرگزاری مهر – گروه فرهنگ و ادب: کوسویه در امتداد تاریخ؛ پژوهشی در تاریخ، جغرافیا و رجال کهسانِ هرات نوشته حمیدالله کام گار است که برای نخستین بار در سال 1398 توسط انتشارات احراری منتشر شد و مورد استقبال فرهنگیان و علاقه مندان به تاریخ و پیشینه فرهنگی هرات قرار گرفت.

پس از این استقبال نویسنده تصمیم به ویرایش جدید کتاب گرفت و بنابراین چاپ دوم آن به تاریخ 1399 با شمارگان هزار نسخه و 223 صفحه توسط نشر کام گار در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

این کتاب دستاورد سال ها بررسی؛ تلاش و دیدنی های عینی نویسنده است که توانسته تا حد ممکن؛ حق مطلب را در مورد ویژگی های جغرافیایی، طبیعی، تاریخی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی این سرزمین و مردم نجیب و آزاده آن ادا کند و شروعی برای بررسی ها و پژوهش های دقیق تر و جامع تر بعدی منطقه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفری به کوسویه از زاویه قلم و دوربین حمیدالله کام گار

سفری به کوسویه از زاویه قلم و دوربین حمیدالله کام گار