مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:402022-11-27فناوري

پوستر پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک رونمایی شد


دبیر پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک از رونمایی پوستر این رویداد با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط عمومی فراگیر» خبر داد.

- دبیر پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک از رونمایی پوستر این رویداد با موضوع اصلی هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط عمومی فراگیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهروز تقی پور، دبیر پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک، ضمن اعلام خبر انتشار و رونمایی از پوستر این رویداد گفت: امروزه چه از آن آگاه باشیم و چه نباشیم، هوش مصنوعی به بخشی جدا نشدنی از زندگی ما تبدیل شده است.

با هر بار در دست گرفتن گوشی همراه، روشن کردن کامپیوتر، دسترسی یه یک ابزار الکترونیکی یا اتصال به اینترنت و جست وجویی ساده در گوگل، استفاده از یک شبکه مجازی، دیدن تبلیغ و آگهی یک محصول، خواندن خبر، استفاده از نقشه های آنلاین، رزرو بلیت و… هوش مصنوعی در پس زمینه همه آن ها پنهان شده است.

وی با تاکید بر اهمیت آگاهی بخشی و آموزش فعالان حوزه های ارتباطات و روابط عمومی در حوزه هوش مصنوعی، گفت: بنابر گستردگی و حضور این تکنولوژی در تمام ابعاد زندگی انسان و لزوم بهره مندی از ویژگی های آن در حوزه های ارتباطات، روابط عمومی و رسانه موضوع اصلی همایش هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط عمومی فراگیر انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک رونمایی شد

پوستر پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک رونمایی شد