مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:202022-11-27بين الملل

اکثر اعضای ناتو تسلیحات چندانی برای ارسال به اوکراین ندارند


نیوریورک تایمز در گزارشی با اشاره به تعدد تسلیحات ارسالی به اوکراین از سوی غرب، نوشت که ارتش اکثر کشورهای عضو ناتو دیگر قادر به تامین سلاح برای کی یف نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، نشریه نیویورک تایمز در گزارشی به ارسال بیشمار تسلیحات از کشورهای غربی به اوکراین اشاره کرد و نوشت که تداوم تامین اسلحه برای اوکراین، زرادخانه تسلیحاتی اکثر کشورهای غربی عضو ناتو را تحلیل برده و در نتیجه این اتفاق، ارتش کشورهای غربی نمی توانند وعده سیاستمداران این کشورها برای ارسال تسلیحات بیشتر به اوکراین را برآورده سازند! نیویورک تایمز نوشت: ظرفیت کشورهای کوچک تحلیل رفته و به گفته یک مقام ناتو، زرادخانه تسلیحاتی دست کم 20 کشور از 30 عضو این ائتلاف نظامی، کاملا ته کشیده و تنها متحدان بزرگ تر یعنی فرانسه، آلمان، ایتالیا و هلند برای تداوم کمک نظامی به اوکراین یا افزایش آن، در انبارهای خود موجودی کافی دارند.

از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در اواخر فوریه، آمریکا و متحدان غربی این کشور، میلیاردها دلار کمک امنیتی و نظامی برای کی یف فراهم کرده اند که ارزش آن حدود 40 میلیارد دلار برآورد شده و می توان آن را با کل بودجه دفاعی سالانه فرانسه مقایسه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر اعضای ناتو تسلیحات چندانی برای ارسال به اوکراین ندارند

اکثر اعضای ناتو تسلیحات چندانی برای ارسال به اوکراین ندارند