مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 11:202022-11-27فناوري

موزیلا در یک قدمی ایجاد نسل آینده افزونه های مرورگر فایرفاکس


شرکت موزیلا اقدام به افزودن قابلیت مانیفست بر پایه V3 کرده است که قرار است تا تحولی بزرگ بر روی ساختار افزونه های مرورگر وب فایرفاکس ایجاد کند.

- شرکت موزیلا اقدام به افزودن قابلیت مانیفست بر پایه V3 کرده است که قرار است تا تحولی بزرگ بر روی ساختار افزونه های مرورگر وب فایرفاکس ایجاد کند.

در حقیقت در سال 2018 بود که برای نخستین بار ساختار MV3 توسط شرکت گوگل معرفی شد و قرار بود تا به سرعت تغییری بسیار بزرگ برروی معماری افزونه های مرورگر وب ایجاد کند ولی به نظر می رسد که شرکت رقیب توانسته است تا گوی رقابت را از این شرکت برباید.

 شرکت موزیلا توانسته است تا از این قابلیت برای افزایش امنیت، بهبود حریم شخصی و بهینه سازی عملکرد اجرایی افزونه ها استفاده کند و قرار است تا MV3 موجب ایجاد یک انقلاب در این رده بشود.

 از روز دوشنبه 21 نوامبر، امکان آپلود کردن افزونه ها بر اساس ساختار MV3 برای توسعه دهندگان ممکن شده است و به این ترتیب فایرفاکس به نخستین مرورگر پشتیبانی کننده از این ساختار تبدیل شده است.

شایان ذکر است که نسخه قبلی این سیستم که با نام Mv2 نامیده می شد، باید به صورت رسمی در ماه ژوئن سال 2023 توسط تمامی مرورگرهای برپایه کرومیوم کنار گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزیلا در یک قدمی ایجاد نسل آینده افزونه های مرورگر فایرفاکس

موزیلا در یک قدمی ایجاد نسل آینده افزونه های مرورگر فایرفاکس