مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:452022-11-27سياسي

لاین دوم جاده ساحلی امروز بازگشایی می شود


مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به اتمام عملیات لوله گذاری پروژه فاضلاب منطقه کیانپارس اهواز گفت: لاین دوم جاده ساحلی امروز بازگشایی می شود.

- محمدرضا کرمی نژاد امروز، 6 آذرماه در حاشیه بازدید میدانی از اجرای پروژه فاضلاب جاده ساحلی اهواز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پروژه فاضلاب اهواز با سرعت در حال اجرا است و در حال حاضر با پیمانکاران مختلف، پروژه فاضلاب در 153 جبهه کاری فعال و با سرعت در حال اجرا است.

وی افزود: هیچ روز تعطیلی در روند اجرایی پروژه های فاضلاب اهواز وجود ندارد و کارگاه های فاضلاب اهواز در روزهای پنجشنبه و جمعه و شبانه روز فعال هستند تا فاضلاب از زیر پای مردم جمع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: پروژه فاضلاب منطقه کیانپارس اهواز به منظور اجرای اتصال خط اصلی فاضلاب خیابان میهن کیانپارس به خط اصلی فاضلاب از چهارشنبه عصر به صورت ضربتی اجرا شده است و این پروژه نقش مهمی در برطرف کردن مشکل فاضلاب منطقه کیانپارس، کیان آباد و کیانشهر دارد.

کرمی نژاد تصریح کرد: در سال های گذشته مردم اهواز به ویژه مناطق کیانپارس، کیان آباد و کیانشهر با مشکلات عدیده در پس زدگی فاضلاب همراه بودند که با اجرای این پروژه ها و اتصال به خط اصلی مشکل فاضلاب این مناطق یکبار برای همیشه بعد از سالیان سال برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاین دوم جاده ساحلی امروز بازگشایی می شود

لاین دوم جاده ساحلی امروز بازگشایی می شود