مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 10:252022-11-27سياسي

برپایی جشن حضرت زینب(س) در سراسر کشور


حجت الاسلام باباخانی با اعلام خبر برپایی جشن سراسری میلاد حضرت زینب کبری(س) گفت: امسال تصمیم بر این است که این جشن بزرگ به صورت سراسری در کل کشور و به صورت اجتماعات برگزار شود.

- حجت الاسلام باباخانی با اعلام خبر برپایی جشن سراسری میلاد حضرت زینب کبری(س) گفت: امسال تصمیم بر این است که این جشن بزرگ به صورت سراسری در کل کشور و به صورت اجتماعات برگزار شود.

البته به علت همزمانی این جشن با بازی ایران و آمریکا در برخی از نقاط کشور مراسم جشن با پخش مسابقه همراه خواهد بود.

حجت الاسلام مجید باباخانی -رییس سازمان هیئات و تشکل های دینی- در گفت وگو با ایسنا درباره برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام میلاد حضرت زینب (س) گفت: امسال تصمیم بر این است که این جشن بزرگ به صورت سراسری در کل کشور و به صورت اجتماعات برگزار شود.

وی ادامه داد: در تهران هیئت های مختلفی در بیش از 50 نقطه شهر این جشن را برگزار خواهند کرد که از این میان می توان به برنامه جشن میلاد حضرت زینب (س) در مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران به عنوان برنامه شاخص اشاره کرد که برنامه مفصل و متنوعی خواهد بود.

رییس سازمان هیئات و تشکل های دینی تاکید کرد: در بین استان ها نیز می توان به ویژه برنامه های استان های لرستان، خراسان شمالی، گلستان، زاهدان، فارس، آذربایجان شرقی و قزوین به عنوان اشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشن حضرت زینب(س) در سراسر کشور

برپایی جشن حضرت زینب(س) در سراسر کشور