مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 09:002022-11-27ورزشي

جام قهرمانان بازی های ویدئویی اردبیل به خط پایان رسید


آیین اختتامیه هفتمین دوره جام قهرمانان بازی های ویدئویی استان اردبیل برگزار و از تیم های برتر تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل شامگاه شنبه در آیین اختتامیه این رویداد در مجتمع فدک اردبیل اظهار کرد: اردبیل به عنوان ششمین استان کشور میزبان تیم های حاضر در جام قهرمانان بازی های ویدئویی است که در سه روز اخیر با شور و هیجان بازیکنان و با حضور فعالان این عرصه در حال اجرا است.

عبدالله بحرالعلومی استعدادهای ناب گروه سنی نوجوانان و جوانان را در عرصه بازی های ویدئویی و رایانه ای یادآور شد و تصریح کرد: بنیاد ملی بازی های رایانه ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با توجه به گستردگی مخاطبان و فراگیری علاقه مندان سعی کرده تا این رویداد را در استان های مختلف به ویژه اردبیل برگزار کند.

وی گفت: اساس این بازی ها با نگاه فرهنگی و ورزشی به همراه حرکت های ذهنی خلاق تدارک دیده شده تا رشد و بالندگی نسل های آینده را شاهد باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل فراگیری مخاطبان را در این بازی ها یادآور شد و افزود: در مجتمع فدک اردبیل فرصتی فراهم شد تا ده ها علاقه مند بازی های رایانه ای و موبایل گردهم بیایند تا همزمان با بازی های جام جهانی که فضای نشاط جامعه را پر کرده، این رویداد را برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام قهرمانان بازی های ویدئویی اردبیل به خط پایان رسید

جام قهرمانان بازی های ویدئویی اردبیل به خط پایان رسید