مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 آذر 1401 ساعت 08:002022-11-27پزشكي

شیوع بیماری در بین دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان


رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با عذرخواهی از دانشجویان و خانواده های آنها بابت اتفاق پیش آمده در این مرکز و شیوع بیماری گوارشی، گفت: دلیل شیوع این بیماری به طور رسمی توسط رییس مرکز بهداشت استان اعلام می شود و ما همه تمهیدات لازم را متناسب با آن انجام می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سیدعلی محمد میرمحمدی میبدی شامگاه شنبه در فیلمی که توسط روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان منتشر شد، اظهار داشت: در ابتدای شیوع بیماری، تشخیص پزشکان بیشتر مبنی بر ویروس گوارشی بود و کمتر سراغ بحث غذا رفتند اما با بیشتر شدن تعداد دانشجویان مبتلا، شائبه آلودگی های دیگر میکروبی با منشأ باکتری مطرح شد.

وی با بیان اینکه همه اقدامات لازم انجام و ظرفیت های ممکن به کار گرفته شد تا دانشجویی دچار مشکل حاد نشود، افزود: چهارشنبه هفته گذشته 161 نفر مراجعه کننده داشتیم و با کمبود دارو مواجه شدیم که آن را از منابع مختلف تامین کردیم.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اینکه پنجشنبه 215 نفر به مرکز درمانی دانشگاه مراجعه کردند که تعدادی از آنها افراد مراجعه کننده روز قبل بودند، ادامه داد: جمعه نیز 182 نفر مراجعه کردند که آخرین پیک مراجعان بود و برخی از آنها نیز بیماران تکراری بودند که به دلیل حاد بودن شرایط باز هم به مرکز درمانی مراجعه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع بیماری در بین دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

شیوع بیماری در بین دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان