مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 19:202022-11-26ورزشي

انتصاب دبیر اسبق فدارسیون وزنه برداری به عنوان سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید مناف هاشمی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک از انتخاب محسن بیرانوند بعنوان سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی خبر داد.

- بر اساس اعلام سخنگوی کمیته ملی المپیک، محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی شد به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید مناف هاشمی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک از انتخاب محسن بیرانوند بعنوان سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی خبر داد.

   هاشمی در خصوص این انتخاب گفت: بعد از استعفای پیمان فخری از ریاست مرکز و استقرار تیم اجرایی جدید در کمیته ملی المپیک، انتخاب مدیر و مسئولی برای این بخش فنی با محوریت رییس کمیته و اینجانب در دستور کار قرار گرفت تا با بررسی شرایط گزینه های پیشنهادی از سوی هیات اجرایی و جامعه ورزش به گزینه ای مناسب دست یابیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: در همین راستا مدیران، قهرمانان و افراد زیادی از سوی اعضای هیات اجرایی به رییس کمیته و اینجانب معرفی شدند که با بررسی سوابق و شرایطشان؛ در نهایت رییس کمیته ملی المپیک تصمیم گرفت تا محسن بیرانوند که سابقه دبیری فدراسیون وزنه برداری و دکتری تربیت بدنی را نیز در کارنامه دارد بعنوان سرپرست این مرکز انتخاب نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب دبیر اسبق فدارسیون وزنه برداری به عنوان سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی

انتصاب دبیر اسبق فدارسیون وزنه برداری به عنوان سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی