مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 19:002022-11-26ورزشي

بازدید رییس کمیته ملی المپیک از فدراسیون تیراندازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی المپیک کشورمان به همراه دکتر غلامرضا نوروزی، - رییس کمیته ملی المپیک کشورمان در بازدید از فدراسیون تیراندازی گفت: تیراندازی با مدال طلای المپیک توکیو، در کنار کشتی، وزنه بردار و تکواندو و دوومیدانی به رشته های مدال آور ما در المپیک اضافه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی المپیک کشورمان به همراه دکتر غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رییس کمیته ملی المپیک و سید محمد شروین اسبقیان، رییس فدراسیون جانبازان و معلولین ظهر امروز شنبه، 5 آذر ماه با حضور در فدراسیون تیراندازی با مرتضی قربانی دیدار و گفتگو کردند.

  محمود خسروی وفا در این دیدار اظهار داشت: امروز  بمنظور گرامیداشت هفته بسیج و عیادت از رییس فدراسیون تیراندازی که از جانبازان دوران دفاع مقدس می باشد به فدراسیون آمدم .

وی در ادامه افزود: فدراسیون تیراندازی نخستین فدراسیونی است که بعد از حضورم در کمیته ملی المپیک در آن حاضر شدم.

من معتقدم که تیراندازی با مدال طلای المپیک توکیو، در کنار کشتی، وزنه بردار و تکواندو  و دوومیدانی به رشته های مدال آور ما در المپی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس کمیته ملی المپیک از فدراسیون تیراندازی

بازدید رییس کمیته ملی المپیک از فدراسیون تیراندازی