مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 18:152022-11-26ورزشي

خسروی وفا:سال گذشته بودجه مجلس با چانه زنی به فدراسیون ها داده شد


رییس کمیته ملی المپیک در دیدار با مسئولان فدراسیون تیراندازی ابراز امیدواری کرد این کمیته بتواند حمایت ویژه ای از تیراندازی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی المپیک کشورمان به همراه دکتر غلامرضا نوروزی، رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رییس کمیته ملی المپیک و سید محمد شروین اسبقیان، رییس فدراسیون جانبازان و معلولین ظهر امروز شنبه، 5 آذر ماه با حضور در فدراسیون تیراندازی با مرتضی قربانی دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه مهدی مبینی و کبری غیاثی، دبیر کل و نایب رییس فدراسیون تیراندازی، چنگیز مسیب زاده عضو هیات رییسه فدراسیون و نماینده باشگاههای تیراندازی کشور نیز حضور داشتند.

قربانی: امیدوارم چراغی که در تیراندازی روشن شده است، باعث طراوت مردم و جامعه ورزش شود در ابتدا مرتضی قربانی، رییس فداسیون تیراندازی گزارشی از فعالیت های فدراسیون تیراندازی ومدال آوری ورزشکاران در این رشته و کسب نخستین سمیه المپیک پاریس توسط بانوی تیرانداز کشورمان ارائه کرد و گفت: در این مدت کوتاه حضورم در فدراسیون 6 اعزام در رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی داشتیم که تیراندازان ما موفق به کسب سهمیه المپیک و 10 مدال (یک مدال قزاقستان، 4 مدال برزیل، یک مدال باکو، 4 مدال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروی وفا:سال گذشته بودجه مجلس با چانه زنی به فدراسیون ها داده شد

خسروی وفا:سال گذشته بودجه مجلس با چانه زنی به فدراسیون ها داده شد