مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 16:202022-11-26سياسي

سردار شکارچی: در برابر منافقین مرصاد دیگری رقم می زنیم


در برابر منافقین کوتاه نمی آییم و مرصاد دیگری رقم خواهیم زد و تا پای جان برای این آب و خاک خواهیم ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، سردار ابوالفضل شکارچی در همایش اقتدار بسیجیان در فراهان اظهار داشت: هزاران همسر شهید و جانباز با مشقت فراوان فرزندان یتیم را بزرگ کردند، هزاران فرزندان شهدا و مادران و پدران شهدا در این مسیر، صبر زینبی از خود نشان دادند.

وی با اشاره به حماسه سنگرسازان سازندگی در دفاع مقدس، افزود: رزمندگان صحنه های زیبایی از ایثار و مقاومت برای دفاع از وطن به تصویر کشیدند تا در برابر دشمن بعثی ایستادگی شود.

سردار شکارچی بسیج را قلعه تسخیرناپذیر اسلام ناب و دژ محکم در برابر یاوه گویی ها و توطئه های استکبار دانست و تصریح کرد: از همان ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تمام دنیا در برابر رزمندگان ما صف آرایی کردند و دشمنان انواع توطئه را در برابر ما پیاده سازی کردند اما همان گونه که خدا وعده داده بود جبهه حق پیروز شد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه از ایران ذلیل در دوران رژیم پهلوی و دیگر حکومت های طاغوتی، یک ایران قوی ساختیم و به ایران مقتدر تبدیل شدیم ، گفت: به برکت خون شهدا به خودکفایی رسیده ایم و برای دفاع از این آب و خاک به هیچ قدرتی احتیاج نداریم، پیشرفت کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شکارچی: در برابر منافقین مرصاد دیگری رقم می زنیم

سردار شکارچی: در برابر منافقین مرصاد دیگری رقم می زنیم