مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 15:002022-11-26حوادث

ادامه آتش سوزی در اراضی جنگل رودبار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدحسین قربانی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: بخشی وسیعی از اراضی جنگلی مناطق کوهستانی شهرستان رودبار از چهار روز گذشته دچار حریق شده است اما اینطور نیست که در این مدت مداوم بسوزد، - فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: حریق اراضی جنگلی شهرستان رودبار پس از چهار روز همچنان ادامه دارد؛ اما تحت کنترل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدحسین قربانی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: بخشی وسیعی از اراضی جنگلی مناطق کوهستانی شهرستان رودبار از چهار روز گذشته دچار حریق شده است اما اینطور نیست که در این مدت مداوم بسوزد، این آتش سوزی ها هر بار خاموش اما دوباره به دلیل وزش شدید باد گرم شعله ور می شود.

وی افزود: نیروهای حفاظت منابع طبیعی، هلال احمر و افراد محلی برای مهار و کنترل حریق در محل حاضر هستند.

وی بیان داشت: روز گذشته از بالگرد هلال احمر برای مهار و کنترل حریق با هفت سورتی پرواز استفاده شد اما امروز نیروها در محل حاضر هستند.

وی درباره حریق جنگلی در شهرستان رودبار عنوان کرد: دود ناشی از سوختن درخت های خشک، پوسیده و افتاده در این اراضی موجب دود زیاد در منطقه شده اما حریق سطحی است و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه آتش سوزی در اراضی جنگل رودبار

ادامه آتش سوزی در اراضی جنگل رودبار