مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 14:452022-11-26سياسي

پیشتازی هلال احمر قزوین در اقدامات بشردوستانه


رییس سازمان جوانان هلال احمر کشور گفت: استان قزوین در برنامه های بشردوستانه پیشرو عمل کرده است و امیدواریم بتوانیم برنامه های ملی را با کمک جوانان جمعیت هلال احمر قزوین به خوبی اجرا کنیم.

- محمد گلفشان روز شنبه 5 آذر 1401 در همایش گرامیداشت و تجلیل از جوانان بشردوست استان قزوین به مناسبت فرارسیدن هفتاد و پنجمین سالروز تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: جوانان هلال احمر در ایام کرونا خدمات ارزنده ای ارائه کردند و در نجات جان انسان ها و پیشگیری از گسترش بیماری بسیار نقش آفرین بودند که باید از زحمات آن ها قدردانی کنیم.

وی اضافه کرد: استان قزوین در برنامه های بشردوستانه پیشرو عمل کرده است و امیدواریم بتوانیم برنامه های ملی را با کمک جوانان جمعیت هلال احمر قزوین به خوبی اجرا کنیم.

همچنین پیشکسوتان و بازنشستگان جمعیت هلال احمر نیز نقش مهمی در پیشبرد برنامه های هلال احمر داشته اند که زحمات آن ها جای تقدیر دارد و تلاش خواهیم کرد از تجارب آن ها همچنان استفاده کنیم.

این مسئول با تأکید بر مهربانی و حسن خلق جوانان جمعیت در خدمت رسانی به مردم، افزود: نیروهای این جمعیت همواره مهربان بوده و هستند و تلاش می کنند بامحبت اهداف بشردوستی را ترویج کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی هلال احمر قزوین در اقدامات بشردوستانه

پیشتازی هلال احمر قزوین در اقدامات بشردوستانه