مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 13:002022-11-26ورزشي

بانوان اصفهانی در صدر جدول مسابقات تیراندازی


در پایان رقابت های معوقه هفته سوم لیگ برتر تفنگ بانوان، پس از راه یابی سه طلایی پوش به فینال رقابت ها، آرمینا صادقیان، فاطمه امینی و نجمه خدمتی به ترتیب در جایگاه سوم، - چهارم و پنجم ایستادند و تیم سپاهان صدر جدول رقابت ها را به نام خود کرد.

دیدارهای معوقه هفته سوم لیگ برتر تیراندازی با تفنگ بانوان، به میزبانی تیم سپاهان در سالن 80 خط سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در پایان این رقابت ها، سپاهانی ها برابر تیم برلیان به پیروزی دست یافته و صدرنشین شدند.

نجمه خدمتی، فاطمه امینی و آرمینا صادقیان بازیکنان ارزنده تیم فولاد مبارکه سپاهان توانستند با درخشش خود به جمع هشت بازیکن برتر در رقابت های معوقه هفته سوم راه پیدا کنند و در فینال این هفته از مسابقات لیگ برتر به رقابت بپردازند.

در بخش انفرادی و فینال این مسابقات آرمینا صادقیان، فاطمه امینی و نجمه خدمتی از سپاهان به ترتیب در جایگاه سوم، چهارم و پنجم ایستادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با برگزاری دیدارهای معوقه هفته سوم لیگ برتر تفنگ بانوان، تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از پنج هفته رقابت جایگاه نخست رقابت ها را به نام خود ثبت کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان اصفهانی در صدر جدول مسابقات تیراندازی

بانوان اصفهانی در صدر جدول مسابقات تیراندازی