مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 11:202022-11-26فرهنگي

«مشق و رنگ» در نگارخانه آفتاب


برای نخستین بار 30 سال تجربه ی محمدحسین رضایی در هنر خوشنویسی، در قالب نمایشگاهی انفرادی و با نام «مشق و رنگ» در نگارخانه آفتاب شاهین شهر برگزار شده است.

- ایسنا/اصفهان برای نخستین بار 30 سال تجربه ی محمدحسین رضایی در هنر خوشنویسی، در قالب نمایشگاهی انفرادی و با نام مشق و رنگ در نگارخانه آفتاب شاهین شهر برگزار شده است.

محمدحسن رضایی دراین باره به ایسنا گفت: تعداد 32 اثر خوشنویسی در نمایشگاه مشق و رنگ ارائه شده که شامل آیات قرآن، شعر و ادبیات غنایی ایران به خصوص اشعار سعدی، مولانا و حافظ و همچنین شعرهای نوی فارسی است که با خط نستعلیق تحریر شده اند.

این هنرمند افزود: مجموع آثار این نمایشگاه در قالب های مختلف خوشنویسی ازجمله سیاه مشق، سطر، ترکیب و تعدادی اثر نیز قالب مدرن کارشده است که البته در مورد آثار مدرن نمایشگاه مشق و رنگ نمی توانم واژه نقاشی خط را به کار ببرم چراکه همه آن ها با استفاده از قلم و مرکب کار شده اند و از تکنیک دیگری برای خلق این آثار استفاده نشده است.

رضایی با بیان اینکه همه آثار نمایشگاه مشق و رنگ روی بوم و در حالت های عمودی، افقی و کشیده کارشده تا به این ترتیب به آثار تنوع بیشتری داده شود، بیان کرد: من دوست داشتم که در همه آثار رد پای قلم و مرکب وجود داشته باشد، چون اعتقاد دارم با این شیوه، اگرچه کار سخت تر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مشق و رنگ» در نگارخانه آفتاب

«مشق و رنگ» در نگارخانه آفتاب