مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 11:052022-11-26سياسي

ضرورت لایروبی و ایمن سازی آب بندان های رشت


ضروری است تا برای استقبال از فصل کشاورزی پیش رو، از همین امروز برنامه های لایروبی، بازوسازی و ایمن سازی در برابر سیلاب آب بندان ها شکل عملیاتی به خود گیرد.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: ضروری است تا برای استقبال از فصل کشاورزی پیش رو، از همین امروز برنامه های لایروبی، بازوسازی و ایمن سازی در برابر سیلاب آب بندان ها شکل عملیاتی به خود گیرد.

حمیدرضا امام پناهی امروز در جلسه هماهنگی لایروبی و بهسازی آب بندان های شهرستان که با محوریت ساماندهی سازه های لشت نشاء و خشکبیجار که با حضور بخشداران و مدیران شهرستانی مربوطه و همچنین رییس حوزه قضایی خشکبیجار در سالن جلسات بخشداری برگزار شد، با اشاره به این مطلب که آب بندان ها سازه های آبی بر پایه دانش بومی و با قابلیت بهره برداری چند منظوره است، اظهار کرد: اولویت استفاده از این سازه ها در تامین آب کافی زراعی مناطق، به خصوص در سال های توام با کم بارشی و کاهش ذخایر بیش از هر زمان دیگری نمود خواهد داشت.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه اقدام به موقع برای جلوگیری از هدر رفت و حرکت رواناب ها به سمت دریا به خصوص در قسمت انتهایی شبکه توزیع سدها و پایاب رودخانه ها، نقش مهمی در تامین مطمئن ذخایر آب بر عهده دارد، افزود: در سال های کم بارش، مسئله تامین آب زراعی اولویت نخست کشاورزی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت لایروبی و ایمن سازی آب بندان های رشت

ضرورت لایروبی و ایمن سازی آب بندان های رشت