مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 آذر 1401 ساعت 07:052022-11-26ورزشي

واکنش وزارت ورزش به عضویت کیش در مجمع فدراسیون ها


مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در رابطه با عضویت هیأت های ورزشی کیش در مجامع فدراسیون های ورزشی با حق رای، گفت: این تصمیم پس از ابلاغ اصلاحیه آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی اجرا می شود و در صورتی که نیاز باشد نیز اساسنامه .

- مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در رابطه با عضویت هیأت های ورزشی کیش در مجامع فدراسیون های ورزشی با حق رای، گفت: این تصمیم پس از ابلاغ اصلاحیه آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی استانی و شهرستانی اجرا می شود و در صورتی که نیاز باشد نیز اساسنامه فدراسیون های ورزشی با تصویب هیات وزیران تغییر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به تازگی در نشست هم اندیشی با روسای فدراسیون های ورزشی از عضویت هیأت های ورزشی کیش در مجامع فدراسیون های ورزشی با حق رای خبر داد که اجرایی شدن بدان معنا خواهد بود که هیات های مختلف ورزشی کیش در فدراسیون های ورزشی مختلف کشور که شمار آن ها به بیش از 50 مورد می رسد دارای حق رای انتخاباتی خواهد بود.

در این رابطه آرش فرهادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این تصمیم در آیین نامه جدید که به صورت شفاهی در جلسه روسای فدراسیون های ورزشی توسط وزیر ورزش و جوانان ابلاغ شد، مدنظر قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزارت ورزش به عضویت کیش در مجمع فدراسیون ها

واکنش وزارت ورزش به عضویت کیش در مجمع فدراسیون ها