مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 18:402022-11-25سياسي

آخرین جزییات پروژه های عمرانی و راه گچساران


معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برطرف شدن مشکل ایستگاه پمپاژه آب امام زاده جعفر در فاز اول 59 نیلیارد ریال اختصاص داده شد.

- کیامرث حاجی زاده در بازدید از پروژه های عمرانی گچساران در گفتگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: هفته بسیج را به همه کسانی که در راه خدمت به مردم چه در دفاع از مرزهای ایران اسلامی و چه در دفاع از شرف و کیان اسلامی در قالب شجره طیبه فعالیت می کنند به بسیجیان و ملت ایران تبریک می گوییم.

وی بیان کرد: در سفر یک روزه به شهرستان گچساران به همراه 15 مدیرکل و نماینده مروم گچساران و باشت و فرماندار این شهرستان صورت گرفته است.

 معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: از پروژه های حوزه زیرساخت راه ها و تامین آب بازدیدهای انجام شد، محور بوستان به کوپن ترانزیتی است به سمت فارس و خوزستان که با اعتباری افزون بر 4 هزار میلیارد ریال و با پیگیری های بسیار در دو سال اخیر تامین اعتبار آن صورت گرفته و فعال است.

 حاجی زاده عنوان کرد:محور شلال دان یکی دیگر از پروژه های در دست اقدام است که با پیگیری های مستمر 4کیلومتر اول آن آسفالت و زیر بار ترافیک رفته است، در حال حاضر نیز یک و نیم کیلومتر از گردنی شلال دان که جز برنامه های این پروژه نبود با پیگیری های انجام شده در ردیف پروژه قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات پروژه های عمرانی و راه گچساران

آخرین جزییات پروژه های عمرانی و راه گچساران