مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 14:322022-11-25سياسي

دستگاه های اجرایی از ظرفیت بسیجی ها استفاده کنند


دولت و دستگاه های اجرایی با استفاده حداکثری از ظرفیت بسیجیان تحقق بخش ایران قوی در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی باشند.

- ایسنا/بوشهر امام جمعه موقت بوشهر گفت: دولت و دستگاه های اجرایی با استفاده حداکثری از ظرفیت بسیجیان تحقق بخش ایران قوی در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی باشند.

حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه های نماز جمعه 4آذر بوشهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی اکنون در نبرد ترکیبی، درگیر با جبهه استکبار و مستکبران عالم است، جنگی که در آن علاوه بر معیشت و اقتصاد مردم، امید آنان را نشانه گرفته است باز هم تفکر، فرهنگ بسیجی همچون گذشته می تواند ضامن عبور موفق از شرایط باشد که دشمنان در این فتنه جریان تحریم و تحریف برای نظام اسلامی و مردم ایجاد کرده است.

وی با اشاره بع نقش بسیج در مقابله با آشوب و اغتشاشات اخیر تصریح کرد: بسیجیان در جامعه عمار وار در حال جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی هستند و ثابت کرده اند خالصانه در همه عرصه ها پاسدار حقیقی ایران قوی و میدان دار و به شکست کشاندن توطئه های دشمنان هستند.

خطیب نماز جمعه بوشهر تاکید کرد: دولت و دستگاه های اجرایی باید با تداوم راهبردهای مبتنی بر تفکر و فرهنگ بسیجی و استفاده حداکثری از ظرفیت های این تفکر، تجلی بخش و تحقق بخش ایران قوی در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی از ظرفیت بسیجی ها استفاده کنند

دستگاه های اجرایی از ظرفیت بسیجی ها استفاده کنند