مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 13:402022-11-25ورزشي

ساعت مان را کوک کرده ایم/ پای کشور، اتحاد و تیم مان ایستاده ایم


کنکوری هستم و برنامه درسی فشرده ای دارم اما ساعت را برای دیدن بازی فوتبال ایران در جام جهانی کوک کرده ام.

- فارس نوجوان: کنکوری هستم و برنامه درسی فشرده ای دارم اما ساعت را برای دیدن بازی فوتبال ایران در جام جهانی کوک کرده ام یعنی آن تایم را خالی گذاشته ام.

زهرا، دوستم هم سر رشته ای از فوتبال ندارد و به قول خودش اگر برادرش نباشد که بازی را برایش تحلیل کند، چیزی سر در نمی آورد اما با اینکه برادرش نبود یعنی سرباز است، او مشتاقانه منتظر بازی فوتبال است.

فاطمه و ریحانه دو خواهرند که به خاطر گرانی کتاب های کنکوری و آزمون های تستی به خانواده شان فشار می آید و پدرشان به سختی هزینه ها را تأمین می کند اما آنها برای فرا رسیدن سوت شروع بازی لحظه شماری می کنند.

مهناز پیش بچه ها درباره قوی بودن تیم حریف و داشتن شانس بسیار کم ایران برای برد صحبت می کند، اما در آخر می گوید برای این بازی صد تا صلوات نذر می کنم.

زینب به خاطر درس، به میهمانی های خانوادگی و جشن های دوستانه نمی رود و معمولا در خانه تنها می ماند، اما هر طور شده مشاورش را راضی می کند تا در تایم بازی برایش برنامه درسی نچیند.

ما نوجوانان نمی گوییم مشکل نداریم و همه چیز و گوشی هایمان، با ذکر های روی لب هایمان در لحظات حساس بازی، با فریادهایمان در لحظه های مهم بازی و چشم غره مادرهایمان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت مان را کوک کرده ایم/ پای کشور، اتحاد و تیم مان ایستاده ایم

ساعت مان را کوک کرده ایم/ پای کشور، اتحاد و تیم مان ایستاده ایم