مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 09:102022-11-25سياسي

سردار استکی: جمهوری اسلامی ابهت آمریکا را شکست


فرمانده قرارگاه منطقه ای سید الشهدا نیروی زمینی سپاه در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد گفت: وقایع و اغتشاشاتی که امروز در کشور ما انجام می شود از آمریکا نشأت می گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار جواد استکی فرمانده قرارگاه منطقه ای سید الشهدا نیروی زمینی سپاه در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد شامگاه پنجشنبه در کنگره گرامی داشت 500 شهید منطقه رهنان ضمن گرامیداشت هفته به شهادت رسیده است، اظهار داشت: ارتش های دنیا نیروهای بسیج را برای کمک به جنگ آماده می کنند ولی این مورد در ایران متفاوت بود.

وی با بیان اینکه از دوراندیشی امام خمینی(ره) بود که این ابتکار عظیم برای تشکیل سپاه رقم خورد، افزود: ایشان می دیدند که دشمنان این انقلاب در آینده نه چندان دور بحران هایی را رقم خواهند زد، بنابراین نیروی مردمی بسیج را تشکیل دادند و گفتند افتخارم این است که خود من بسیجی هستم.

استکی عنوان کرد: وقتی بسیج تشکیل شد، مردم و اقشار مختلف به بسیج آمدند، آموزش دیدند، سازماندهی شدند و از اولین مشکلاتی که دشمن در مرزهای کشور ایجاد کرد گرفته تا جنایات  منافقان در داخل کشور، در صحنه بودند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد با یادآوری اینکه نخست وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار استکی: جمهوری اسلامی ابهت آمریکا را شکست

سردار استکی: جمهوری اسلامی ابهت آمریکا را شکست