مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 آذر 1401 ساعت 04:052022-11-25پزشكي

کارانه علی الحساب پرستاران از هفته آینده پرداخت می شود


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: کارانه مبتنی بر عملکرد پرستاران در اوایل هفته آینده و قبل از روز پرستار پرداخت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید ناطقی، به مطالبه پرستاران در دیدار با رهبری و مسئولان وزارت بهداشت اشاره کرد و افزود: پرستاران در این دیدارها درخواست کردند که کارانه آنان بر مبنای عملکردشان باشد و صرفاً تابعی از عملکرد پزشکان در بیمارستان ها نباشد که مطالبه به جایی بود.

وی با بیان اینکه سازوکارهای این طرح برنامه ریزی شده است و در مسیر اجرا قابل اصلاح و تعدیل نیز هست، ادامه داد: این پرداختی ها در بسیاری از دانشگاه ها انجام شده و در دانشگاه علوم پزشکی تهران در اوایل هفته آینده پرداخت خواهد شد.

ناطقی، دلیل تأخیر در پرداخت ها را تفاوت دانشگاه علوم پزشکی تهران با سایر دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: در حال حاضر دانشگاه های دیگر در حال تسویه کارانه سال گذشته هستند اما با درایت ویژه معاونت توسعه دانشگاه، پرداختی های کارانه پرستاران و پزشکان در 5 سال گذشته فاصله کمتری داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران از نیروی انسانی به عنوان اولویت اول دانشگاه یاد کرد و افزود: در حال حاضر کارانه همکاران تا شهریور 1401 پرداخت شده است که در بین دانشگاه های دیگر، کمترین زمان پرداختی کارانه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارانه علی الحساب پرستاران از هفته آینده پرداخت می شود

کارانه علی الحساب پرستاران از هفته آینده پرداخت می شود