مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 23:502022-11-24ورزشي

برگزاری سومین دوره مسابقات فوتوالی کشور در طبس


سومین دوره مسابقات فوتوالی جام ستارگان جوان کشور به مناسبت هفته بسیج با حضور ورزشکاران 9 استان در شهرستان طبس در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، در این دوره از مسابقات 10 تیم از 9 استان کشور سوم و چهارم آذر ماه در زمین ساحلی روستای دشتغران شهرستان طبس با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وحید ایمری، مربی تیم ملی فوتوالی در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه مسابقات جام ستارگان زیر 23 سال در حال برگزاری است، گفت: در این دوره از مسابقات استعدادیابی صورت می پذیرد و نفرات برگزیده برای اردوهای تیم ملی جهت شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی انتخاب می شوند.

رییس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی خراسان جنوبی روز پنجشنبه به خبرنگار فارس گفت: در این دوره از مسابقات 10 تیم از 9 استان کشور سوم و چهارم آذر ماه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

ابوالفضل داوطلب با بیان اینکه این دوره از مسابقات در زمین ساحلی روستای دشتغران شهرستان طبس در حال برگزاری است افزود: تیم هایی از استان های یزد، خراسان رضوی، مازندران، زنجان، کرمان، هرمزگان، گلستان، البرز و 2 تیم از خراسان جنوبی با یکدیگر رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه 40 ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور دارند گفت: دوره داوری فوتوالی نیز از دوشنبه تا روز گذشته با حضور 30 ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین دوره مسابقات فوتوالی کشور در طبس

برگزاری سومین دوره مسابقات فوتوالی کشور در طبس