مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 20:552022-11-24سياسي

روایت سردار نقدی از ماموریت دهه هشتادی ها


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اظهار این که ماموریت نیمه تمام سردار شهید سلیمانی را دهه هشتادی ها با از بین بردن رژیم اسراییل تمام می کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سردار محمد رضا نقدی روز پنجشنبه در گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی مازندران با عنوان پیشگامان رهایی در دانشکده امام محمد باقر ساری، افزود: این که رسوایی دشمنان را با این حجم از خشونت ها علیه ایران را در این دوره شاهد هستیم، باید این سوال را مطرح کرد که آنان چرا از ایران این همه می ترسند و هجمه بزرگ و جهانی علیه ایران درست می کنند.

؟ وی با بیان این که ماموریت دهه هشتادی محو کردن اسراییل است و این ماموریت سبب هجوم دشمنان به این نسل شده است، ادامه داد: وحشت آنان از این ماموریت دهه هشتادی است، ممکن است سئوال کنید آیا این ماموریت لازم است و یا شدنی است ؟ باید بگوییم صد درصد لازم و عملی است، چون رژیم اسراییل و آمریکا به راحتی دانشمندان ما را ترور می کند، حداکثر تحریم های اقتصادی را علیه ایران دنبال می کنند، دخالت در فرهنگ کشورمان می کنند، صدها رسانه را علیه نسل های ایران بسیج می کنند، یقین کیند هیچ راهی جزء نابودی رژیم اسراییل نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن، درخشش استعداد های نسل ها، امنیت و پیشرفت این مملکت را هدف گرفته است، بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت سردار نقدی از ماموریت دهه هشتادی ها

روایت سردار نقدی از ماموریت دهه هشتادی ها