مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 20:402022-11-24اقتصادي

زکات مردم استان سمنان در چه اموری هزینه شد؟


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از جمع آوری 15 میلیارد و 260 میلیون تومان زکات برای کمک به نیازمندان و ساخت پروژه های عام المنفعه خبر داد؛ اما زکات مردم استان در چه اموری هزینه شد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، علی بحیرایی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: هدف از پرداخت زکات، توجه و دستگیری نیازمندان است که خوشبختانه مردم نوع دوست استان سمنان همواره در همه عرصه ها به ویژه پرداخت زکات خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه این زکات در هشت هزار و 758 مورد خدمات حمایتی موردنیاز نیازمندان هزینه شده است، بیان کرد: در 6 ماهه سال جاری از محل پرداخت زکات، 62 واحد مسکونی برای نیازمندان استان سمنان مرمت و بازسازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: 687 مورد کمک هزینه درمانی به نیازمندان ارائه شده است.

بحیرایی با بیان اینکه توجه به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند در حال تحصیل نیز دیگر محل هزینه کرد زکات در استان سمنان است، افزود: دو هزار و 618 خدمات حمایتی در سایر سرفصل ها به نیازمندان ارائه شده است.

وی از ارائه پنج هزار و 281 مورد کمک معیشتی از محل زکات به نیازمندان استان سمنان خبر داد و گفت: 6 مورد کمک به ساخت پروژه های عام المنفعه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زکات مردم استان سمنان در چه اموری هزینه شد؟

زکات مردم استان سمنان در چه اموری هزینه شد؟