مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 19:502022-11-24سياسي

اردوهای راهیان پیشرفت در فارس برگزار می شود


در راستای ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان، اردوهای دانش آموزی راهیان پیشرفت برای بازدید از دستاوردها و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی ویژه دانش آموزان در حال انجام است.

- ایسنا/فارس مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت:در راستای ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان، اردوهای دانش آموزی راهیان پیشرفت برای بازدید از دستاوردها و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی ویژه دانش آموزان در حال انجام است.

محمدخلیل عسکری پنجشنبه 3 آذر در نشست هم اندیشی با اعضای جامعه روحانیت شیراز، با گرامیداشت هفته بسیج و با قرائت بخش اول وصیت نامه سردار شهید سلیمانی، اظهار کرد:چنانکه شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه اش اشاره کرده است رهبر معظم انقلاب سرآمد همه علمای جهان اسلام است و عاقبت به خبری منوط به دل در گروی این عالم بزرگ، داشتن است.

وی با اشاره به وقایع اخیر کشور اضافه کرد: با همکاری خوب نماینده ولی فقیه، استاندار و سایر مسئولان استان فارس این موضوع مدیریت و فعالیت مدارس در کمال آرامش ادامه دارد.

عسکری با تشریح فعالیت های آموزش و پرورش در دولت مردمی سیزدهم ادامه داد: برای اولین بار با انتقال بیش از 70 درصد معلمان متقاضی نقل و انتقال موافقت شد.

وی ادامه داد: در استان فارس با محوریت نماینده ولی فقیه، یک سند راهبردی تحت عنوان نقشه راه اجرای سند تحول بنیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای راهیان پیشرفت در فارس برگزار می شود

اردوهای راهیان پیشرفت در فارس برگزار می شود