مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 18:362022-11-24سياسي

ایران قدرت برتر پهپادی منطقه است/ «آرمان» نام پروژه بعدی فضایی سپاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار علی جعفرآبادی فرمانده فضایی نیروی هوافضای است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از کشورهایی است که با الگوی دیگر کشورها جلو نرفته است زیرا اگر بخواهیم راه موجود را پیش ببریم، همیشه عقب خواهیم ماند، گفت: در همین راستا راهی میانبر را انتخاب کردیم، پهپادها از زمان دفاع مقدس وجود داشت اما همیشه جزو محصولات درجه 2 و 3 بود اما با حضور سردار حاجی زاده، صنعت پهپاد پیشرفتی چشمگیر کرد و در این راستا صنعت پهپادمان، صنعتی بومی است و در حال حاضر همه نوع پهپادی داریم.

  جعفرآبادی با اشاره به انواع پهپادهای موجود در کشور بیان داشت: یکی از ابتکارات ایرانیان پهپاد ضدهوایی است که به هواپیماهای دشمن اصابت می کند و چندبار تست شده و این مورد قدرتی جدید در کنار قدرت موشکی است.

  فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نگرانی جامعه کارشناسی دشمن از قدرت پهپادی ایران اسلامی بیشتر از قدرت موشکی است چرا که در منطقه، به عنوان رتبه اول قدرت پهپادی قرار داریم.

  وی پیرامون نیروهای حاضر در هوافضای سپاه پاسداران اظهار داشت: نیروهای حاضر در هوا فضای سپاه اکثرا نیروهای جوان و دهه 60 و 70 هستند، حتی اخیرا دهه هشتادی ها را نیز جذب می کنیم و تمام آن ها در دانشگاه های داخل کشور درس خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قدرت برتر پهپادی منطقه است/ «آرمان» نام پروژه بعدی فضایی سپاه

ایران قدرت برتر پهپادی منطقه است/ «آرمان» نام پروژه بعدی فضایی سپاه