مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 18:302022-11-24سياسي

بسیج دانشجویی تشکل نیست، سازمان و فراتشکل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، امیر جباری امروز در روابط عمومی بسیج دانشجویی که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه های سراسر کشور تشکل نیست، بلکه فراتشکل است و محدود کردن آن به تشکل منافی منظومه فکری امامین انقلاب و خطای راهبردی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، امیر جباری امروز در روابط عمومی بسیج دانشجویی که در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا می بایست هفته منور بسیج و دوم آذر، سالروز تاسیس بسیج دانشجویی را محضر ملت غیور ایران اسلامی و همه خانواده های شهدا و به خصوص بسیجیان جان بر کف تبریک و تهنیت عرض کنم.

همچنین به جبهه انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان نیز این هفته و روز فرخنده را تبریک وشادباش می گویم.

این مسئول با اشاره به پیام نورانی و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) افزود: بسیج دانشجویی چتر گسترده ی انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه هاست و با توجه به برخی نظرات، این نهاد مقدس هرگز محدود در لفظ تشکلی نیست و چنین نگرشی خطای راهبردی است.

وی گفت: بنا بر نظرات امامین انقلاب و تحلیل و بررسی منظومه فکری آنان، دامنه بسیج هرگز محدود به داخل کشور نبوده و افق اش همواره فتح قلوب جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی تشکل نیست، سازمان و فراتشکل است

بسیج دانشجویی تشکل نیست، سازمان و فراتشکل است