مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 17:302022-11-24پزشكي

خدمات طب سنتی در نظام ارجاع و پزشک خانواده به کار گرفته می شود


رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عنوان کرد: مطابق اسناد بالادستی از جمله برنامه های پنجم و ششم توسعه کشور 75 درصد دانشگاه های علوم پزشکی باید خدمات طب سنتی را در قالب شبکه بهداشت به مردم ارائه کنند.

- رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عنوان کرد: مطابق اسناد بالادستی از جمله برنامه های پنجم و ششم توسعه کشور 75 درصد دانشگاه های علوم پزشکی باید خدمات طب سنتی را در قالب شبکه بهداشت به مردم ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی رضایی با بیان این مطلب در نشست طرح ادغام آموزه های طب ایرانی در نظام سلامت کشور ، گفت: در برنامه های پنجم و ششم توسعه کشور پیش بینی شده بود که تا سال 99 باید 75 درصد دانشگاه های علوم پزشکی خدمات طب سنتی را در قالب شبکه بهداشت ارائه کنند ولی متاسفانه این کار انجام نشده است و از برنامه عقب هستیم.

وی افزود: در برنامه های پنجم و ششم توسعه کشور همچنین پیش بینی شده بود که تعداد مراکز طب سنتی و گیاهی از 20 به 500 مرکز، خدمات بخش خصوصی در این زمینه از صفر به 25 درصد، تعداد بیمارستان های مخصوص این طب به 90 بیمارستان و تعداد کلینیک های خدمات طب سنتی نیز از 20 به 150 کلینیک افزایش یابند که امیدواریم با اجرای طرح ادغام آموزه های طب ایرانی در نظام سلامت به سمت تحقق این اهداف حرکت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات طب سنتی در نظام ارجاع و پزشک خانواده به کار گرفته می شود

خدمات طب سنتی در نظام ارجاع و پزشک خانواده به کار گرفته می شود