مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 12:452022-11-24سياسي

هاشم الحیدری: دفاع آشکار از ولی فقیه از اوجب واجبات است


دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق گفت: دفاع آشکار از ولی فقیه از اوجب واجبات است و این دفاع باید آشکار و در رسانه باشد نه در اتاق و یک گوشه، امروز متأسفانه برخی که هیچ ارزشی ندارند به یک ستاره تبدیل شده و به دنبال تخریب اذهان مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم الحیدری امروز در کنگره ملی روحانی شهید میرزا کوچک جنگلی که در سالن همایش های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تببین یک فریضه قطعی و فوری است، اظهار کرد: بنده تا به امروز نشنیده ام که رهبری در مورد یک مسئله مثل اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی و جبهه مقاومت از عنوان فریضه قطعی و فوری استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در عرصه رسانه و جنگ نرم امروز جهاد تببین فتوا و حکم ولایی است که مخاطب این فتوا روحانیت، طلاب، حوزه های علمیه و در مرحله بعد جوانان و دیگر اقشار هستند.

دبیرکل جنبش اسلامی عهدالله عراق خاطرنشان کرد: از 19 بهمن سال گذشته که رهبری موضوع جهاد تبیین را مطرح کردند، آیا کاری فوری برای تبعیت از فرمان ایشان انجام شده است؟ هاشم الحیدری تصریح کرد: همه دشمنان اسلام از جمله آمریکا، صهیونیست، آل سعود و … جمع شده اند و همه به دنبال سرنگونی اسلام هستند همان طور که در عاشورا نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشم الحیدری: دفاع آشکار از ولی فقیه از اوجب واجبات است

هاشم الحیدری: دفاع آشکار از ولی فقیه از اوجب واجبات است