مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:452022-11-24سياسي

چرا ایوانکا ترامپ برای انتخابات 2024 از پدرش حمایت نمی کند؟


نشریه گاردین در گزارشی، به موضوع حضور نداشتن ایوانکا ترامپ در کنار پدرش برای مبارزات دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2024 پرداخت.

- نشریه گاردین در گزارشی، به موضوع حضور نداشتن ایوانکا ترامپ در کنار پدرش برای مبارزات دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2024 پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نویسنده گزارش این نشریه بریتانیایی اشاره می کند که اگرچه چند سال پیش این طور مطرح شد که ایوانکا ترامپ دلش می خواهد اولین رییس جمهوری زن ایالات متحده باشد، اکنون به نظر می رسد او در تلاش است تا حد امکان از سیاست دور بماند.

دختر اول رییس جمهوری سابق آمریکا به صراحت گفت که با وجود اعلام نامزدی پدرش برای رقابت های انتخاباتی، قصد ندارد در مسیر این مبارزه به او بپیوندد.

پس از اعلام رسمی دونالد ترامپ مبنی بر ورود به رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا، ایوانکا در بیانیه ای گفت: پدرم را بسیار دوست دارم؛ اما این بار ترجیح می دهم فرزندانم و زندگی خصوصی ام را در اولویت قرار دهم؛ بنابراین قصد ندارم وارد سیاست شوم.

گاردین با این مقدمه، ادامه می دهد: هفته گذشته، زمانی که دونالد ترامپ در کنار برخی از اعضای خانواده خود از عمارت مارالاگو، به طور رسمی از تصمیمش برای حضور در انتخابات بعدی آمریکا سخن گفت، جای خالی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ایوانکا ترامپ برای انتخابات 2024 از پدرش حمایت نمی کند؟

چرا ایوانکا ترامپ برای انتخابات 2024 از پدرش حمایت نمی کند؟