مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:302022-11-24سياسي

کتابخانه عمومی شهدای گمنام رزن، کتابخانه برتر همدان شد


مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان رزن گفت:کتابخانه عمومی شهدای گمنام شهر رزن در هفته کتاب و کتابخوانی به عنوان کتابخانه برتر سطح استان همدان شناخته و معرفی شد.

- کتابخانه عمومی "شهدای گمنام" رزن، کتابخانه برتر همدان شد ایسنا/همدان مدیر کتابخانه های عمومی شهرستان رزن گفت:کتابخانه عمومی شهدای گمنام شهر رزن در هفته کتاب و کتابخوانی به عنوان کتابخانه برتر سطح استان همدان شناخته و معرفی شد.

علی اصغر توکلی تبار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کتابخانه عمومی شهدای گمنام رزن جزو کتابخانه هایی است که به طور همزمان به خواهران و برادران در دو سالن مجزا مطالعه از ساعت 7.

30 دقیقه صبح تا 19.

30 دقیقه بعد از ظهر خدمات ارائه می دهد .

وی همچنین با اشاره به معرفی سعیده محمدی ترنیان به عنوان کتابخوان برتر استانی از کتابخانه امام صادق (ع) بابانظر در هفته کتاب و کتابخوانی، افزود: در هفته کتاب و کتابخوانی 108 برنامه فرهنگی و ترویجی کتاب در سطح شهرستان برگزار شد که از این تعداد برنامه 10 برنامه شهرستانی و 98 برنامه مربوط به سطح کتابخانه های عمومی شهرستان بود.

توکلی تبار عضویت رایگان نشست کتابخوان، معرفی کتاب ،مسابقات فرهنگی و نقاشی و مسابقه کتابخوانی برنامه ویژه بخش کودک را از جمله برنامه های اجرا شده هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان برشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه عمومی شهدای گمنام رزن، کتابخانه برتر همدان شد

کتابخانه عمومی شهدای گمنام رزن، کتابخانه برتر همدان شد