مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:252022-11-24حوادث

100 میلیارد ریال برای ایمن سازی راه شامکان خراسان رضوی اختصاص یافت


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار و ششتمد گفت: 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای ایمن سازی راه ارتباطی بخش شامکان از توابع شهرستان ششتمد در برابر سیلاب اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حسن عابدی پور رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار و ششتمد،  اظهار کرد: در مسیر ارتباطی بخش شامکان یک نقطه جدی حادثه خیز ناشی از وقوع سیل وجود دارد که عملیات ساخت پل در این مسیر آغاز شده است.

وی افزود: همه ساله بر اثر بارندگی شدید و طغیانی شدن رودخانه، رفت و آمد روستاییان منطقه شامکان به شهرستان های سبزوار و ششتمد دچار مشکل می شود که در همین راستا عملیات ساخت یک پل بزرگ 13 دهنه ای با ارتفاع 4.

5 متری بر این رودخانه آغاز شده که طی 2 سال به پایان می رسد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سبزوار و ششتمد، افزود: بارش شدید باران و به راه افتادن سیلاب علاوه بر بستن برخی راههای ارتباطی روستاهای بخش شامکان در شهرستان ششتمد، به تاسیسات زیربنایی، مسکونی و کشاورزی منطقه نیز خسارت وارد می کند.

عابدی پور گفت: همچنین برخی راه های ارتباطی روستایی بخش شامکان برای تردد ساکنان آن مناطق به مرکز بخش و نیز مرکز شهرستان مطلوب نیست که این موضوع هم مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد ریال برای ایمن سازی راه شامکان خراسان رضوی اختصاص یافت

100 میلیارد ریال برای ایمن سازی راه شامکان خراسان رضوی اختصاص یافت