مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 11:202022-11-24سياسي

باید با الگوبرداری از بوعلی سینا در تولید علم سرآمد باشیم


رییس بنیاد علمی و فرهنگی ابن سینا با بیان اینکه مانند بوعلی سینا باید در زمینه تولید علم سرآمد باشیم گفت: رهبری نیز فرمودند علوم وارداتی مشکل ما را حل نمی کند و باید خود علم تولید کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله طه محمدی صبح امروز در آیین اختتامیه کنفرانس بین المللی انسان شناسی در اندیشه فلسفی ابن سینا خطاب به جمع بیان کرد: به دیار حکمت، عشق و ارادت، دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان خوش آمدید، شما مهمان شیخ الرییس عزیز ما هستید.

وی با اشاره به انسان شناسی ابن سینا افزود: امروز اکثر سخنرانان واژه دانشمند را برای شیخ الرییس به کار می برند در صورتی که معتقدم باید برای بوعلی سینا واژه انسان کامل را به کار برد.

رییس بنیاد علمی و فرهنگی ابن سینا با بیان اینکه امام(ره) در مورد استعدادهای بوعلی مطالبی را بیان کردند که قابل توجه است افزود: در ایران کمتر شهری به اندازه خطه همدان بزرگ پرور است، مفاخری که هر زمان باید احیا می شدند و امروز نوبت شیخ الرییس است.

وی با بیان اینکه شیخ الرییس بوعلی سینا هر سه روز قرآن کریم را ختم می کرد که اتفاقی بی نظیر است گفت: بوعلی سینا شخصیتی منحصربه فرد بود که خود تمام علوم را تولید کرد، رهبری نیز فرمودند علوم وارداتی مشکل ما را حل نمی کند و باید خود علم تولید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با الگوبرداری از بوعلی سینا در تولید علم سرآمد باشیم

باید با الگوبرداری از بوعلی سینا در تولید علم سرآمد باشیم