مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 10:552022-11-24بين الملل

انتقاد شدید نماینده پارلمان اروپا از دروغ پراکنی غرب علیه ایران


یک عضو پارلمان اروپا با افشا کردن دروغگویی مقامات غربی درباره ناآرامی ها در ایران تاکید کرد که جنگ رسانه ای و حملات سران کشورها علیه این ایران شدید است.

- یک عضو پارلمان اروپا با افشا کردن دروغگویی مقامات غربی درباره ناآرامی ها در ایران تاکید کرد که جنگ رسانه ای و حملات سران کشورها علیه این ایران شدید است.

به گزاش ایسنا، میک والاس نماینده جمهوری ایرلند در پارلمان اروپا در پیامی توییتری بخش هایی از سخنان خود در جلسه اخیر پارلمان اروپا را به اشتراک گذاشت که در آن مقامات غربی، ازجمله نخست وزیر کانادا را به دروغ پراکنی درباره ناآرامی های اخیر در ایران متهم و به شدت از آن ها انتقاد می کند.

وی می گوید: هفته پیش تعدادی از اعضای پارلمان اروپا، اعضای سرویس خارجی اروپایی و حتی برخی رهبران جهان اطلاعات نادرستی درباره ایران مطرح کردند و مدعی شدند که دولت ایران تصمیم گرفته 15 هزار معترض را به اعدام محکوم کند.

وقتی که این دروغ برملا شد، نخست وزیر کانادا توییت خود را حذف کرد اما هیچ عذرخواهی انجام نداد.

این مقام اروپایی با اشاره به دروغگویی غربی ها درباره واقعیات جاری در ایران می افزاید: (آنها می گویند) تظاهرات مسالمت آمیزی (در ایران) در جریان است، ایرانی های بیشماری به طور ناعادلانه زندانی شده اند و باید آزاد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید نماینده پارلمان اروپا از دروغ پراکنی غرب علیه ایران

انتقاد شدید نماینده پارلمان اروپا از دروغ پراکنی غرب علیه ایران