مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 10:402022-11-24سياسي

کتابی درباره تبعات هوش مصنوعی


 «آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی»(تعریف مجدد هدف و استراتژی در انقلاب صنعتی چهارم) با ویراستاری جوردی کانالز و فرانتس هیوکامپ با ترجمه ا.

-   آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی (تعریف مجدد هدف و استراتژی در انقلاب صنعتی چهارم) با ویراستاری جوردی کانالز و فرانتس هیوکامپ با ترجمه ا.

ادیب راهی بازار کتاب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مقدمه مترجم کتب می خوانیم: هوش مصنوعی کلی با عبور از آستانه های توانمندی انسان و همکاری هم تراز با انسان با هدف تکامل و بهبودی بهره وری، کاهش مستمر هزینه مبادله و ارتقا و پایداری بهروزی انسان به خلق موجود جدیدی نائل شده که امروزه به آن ابر ذهن می گویند.

ابرذهن با همان انسان_ماشین، مستقل از روش های کنشگرانه اش در آینده به تسلط در حوزه های فراوانی از زیست انسان خواهد انجامید که مالاً تبعات گسترده و عمیقی نیز بر حیات انسان خواهد گذاشت.

این کتاب تلاش دارد تا ما را از تبعات هوش مصنوعی که تاکنون توسط متفکران و آینده پژوهان در دسترس قرار گرفته مطلع کند و رهبران و مدیران حوزه های حکمرانی، نهادها و بنگاه ها را از این تبعات گسترده و عمیق از پیش مطلع کند تا تحولات تکاملی اجتناب ناپذیر ناشی از تسلط هوش مصنوعی کلی را با آماده سازی اجتماع و رفتارهای پیشگیرانه در سطح حوزه عمومی و خصوصی و همچنین اقدامات به موقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی درباره تبعات هوش مصنوعی

کتابی درباره تبعات هوش مصنوعی