مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 10:302022-11-24ورزشي

جام جهانی در روز چهارم/ ناواسِ باب اسفنجی و گاوی رکورد شکن


روز چهارم جام جهانی 2022 پشت سر گذاشته شد که نتایج گروه E این رقابت با کامبک ژاپن و تحقیر کاستاریکا یکی از هیجان انگیزترین روزهای جام جهانی فعلی را تا به الان رقم زده است.

- روز چهارم جام جهانی 2022 پشت سر گذاشته شد که نتایج گروه E این رقابت با کامبک ژاپن و تحقیر کاستاریکا یکی از هیجان انگیزترین روزهای جام جهانی فعلی را تا به الان رقم زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جهانی 2022 قطر روز چهارمش را هم پشت سر گذاشت که این روز به لطف نتایج گروه E، بسیار هیجان انگیز پیگیری شد.

در نخستین بازی رو چهارم، ژاپن و آلمان اولین بازی گروه E را برگزار کردند که این بازی جذاب و دیدنی در نهایت با کامبک و شگفتی سازی سامورایی ها همراه شد و به نتیجه 2 بر یک به سود این نماینده آسیا به پایان رسید.

صفحه اینستاگرامی 433 پس از به ثمر رسیدن گل نخست ژاپن توسط ریتسو دوان، طرح جالبی با عنوان بازی ادامه دارد! منتشر کرد.

با وجود نتیجه دور از انتظاری که در دیدار ژاپن و آلمان رقم خورد، اتفاقات قبل و بعد از بازی بیشتر توجهات را به خود جلب کرد.

پیش از شروع بازی بازیکنان آلمان به ممنوعیت و فشارهای فیفا در جام جهانی 2022 قطر مانند ممنوعیت از بستن بازوبند One Love در حمایت از حقوق هم جنس گرایان واکنش جالبی نشان دادند که سوژه ی فضای مجازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی در روز چهارم/ ناواسِ باب اسفنجی و گاوی رکورد شکن

جام جهانی در روز چهارم/ ناواسِ باب اسفنجی و گاوی رکورد شکن