مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 آذر 1401 ساعت 08:152022-11-24سياسي

بسیج تشکلی ارزشمند و دارای جامعیت است


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، گفت: بسیج تشکلی ارزشمند است که امام راحل از آن به عنوان شجره طیبه یاد کرده و این اصطلاح قرآنی یعنی ریشه هایش در زمین گسترده و شاخه هایش در آسمان است.

- محمدحسین فرهنگی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که بسیج برآمده از ذات و ماهیت انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بسیج همان جنبشی است که بسترساز انقلاب اسلامی شد و امام راحل این جنبش مردمی را با مهندسی خاصی به یک نهاد مستمر تبدیل کرد.

وی با بیان این که معمولا جنبش ها در مقطع زمانی خاصی شکل گرفته و استمرار نمی یابند و تکرار و تقلید هم نمی شوند(همانند نهضت ملی تنباکو، صنعت نفت و یا جریان گاندی در هند و.

)، افزود: امام راحل با ایده ماهرانه خود حتی قبل از شروع دفاع مقدس ساختار بسیج را در قالب ارتش 20 میلیونی طراحی کرد و باعث حفظ و ترویج این جنبش شد و آن را در سایر کشورهای اسلامی قابل تکرار کرد که این امر از جمله شاهکارهای مدیریتی امام راحل بود.

وی با بیان این که بسیج نیز تاکنون هر زمان که به خوبی مدیریت، هدایت و تقویت شده، تاثیرگذاری گسترده ای داشته و هر زمان دچار کم و کسری شده، آثار منفی خود را نشان داده است، گفت: بسیج تشکلی ارزشمند است که امام از آن به عنوان شجره طیبه یاد کرده و این اصطلاح قرآنی یعنی ریشه هایش در زمین گسترده و شاخه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تشکلی ارزشمند و دارای جامعیت است

بسیج تشکلی ارزشمند و دارای جامعیت است