مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 23:502022-11-23سياسي

مبارزه با فساد موجب امیدآفرینی در جامعه می شود


سرپرست دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: دیوان محاسبات با عمل به وظایف ذاتی در مبارزه با فساد و نظارت های مقتدرانه، می تواند ضمن کمک به تحقق اهداف و آرمان های نظام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات استان اردبیل، عقیل شکری در نشست بصیرتی سیاسی جهاد تبیین و روشنگری مسائل روز کشور که به مناسبت هفته تبدیل شده است.

  وی با بیان این که در شرایط کنونی کشور وظیفه خطیری بر عهده کارگزاران و کارکنان نظام است تا با عملکرد مناسب و تبیین آن در جامعه امیدآفرینی کنند، افزود: دیوان محاسبات هم به عنوان دستگاه نظارتی با عمل به وظایف ذاتی و نظارت های مقتدرانه خود می تواند ضمن کمک به تحقق اهداف و آرمان های نظام، در امر امیدآفرینی نیز نقش آفرین باشد.

شناسایی گلوگاه های فساد از وظایف دیوان محاسبات است سرپرست دیوان محاسبات استان اردبیل با اشاره به برخی فسادهای اداری گفت: شناسایی گلوگاه های فساد از وظایف دیوان محاسبات بوده و باید در مواجه با فساد اداری و اقتصادی، با قدرت و بدون واهمه عمل کنیم تا علاوه بر مقابله با آن، در آرامش کشور نیز سهیم باشیم.

  شکری با تأکید بر این که در مبارزه با فساد با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم، تصریح کرد: بدون حد و مرز و با کار کارشناسی باید جلوی گلوگاه های فسادی را بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد موجب امیدآفرینی در جامعه می شود

مبارزه با فساد موجب امیدآفرینی در جامعه می شود