مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 23:052022-11-23سياسي

یک ماه مهلت برای رفع مشکلات کشتارگاه دهدشت/ استاندارد ضروری است


شهرداری های دهدشت و چرام در مورد برطرف کردن مشکلات کشتارگاه مشترک دام یک ماه فرصت دارند.

- فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: شهرداری های دهدشت و چرام در مورد برطرف کردن مشکلات کشتارگاه مشترک دام یک ماه فرصت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عبدالعزیز موسوی اصل شامگاه چهارشنبه نشست بررسی کشتارگاه مشترک دام دهدشت و چرام افزود: در مورد کشتارگاه موضوعات مختلفی مطرح است که با توجه به گزارشات و مصوبات پیشین در این خصوص هنوز شاهد کندی و کم کاری از سوی متولیان این مجموعه به لحاظ رعایت استانداردهای مد نظر دامپزشکی هستیم.

موسوی اصل ابراز داشت: وجود و فعالیت کشتارگاه دام با توجه به حساسیت رعایت استانداردهای بهداشتی با مدیریت کامل و دقیق ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین فرصت باید استانداردهای مد نظر دامپزشکی شهرستان محقق و طی فرصت یک ماهه شوراها و شهرداری های دهدشت و چرام به طور مشخص در مورد نحوه مدیریت یکپارچه آنجا به توافق برسند یا کشتارگاه توسط یکی از شهرداری ها قبول مسئولیت شود.

موسوی اصل بیان کرد: در صورتی که مدیریت کشتارگاه قرار است به صورت مشترک ادامه داشته باشد، باید نوع مدیریت به شکل کاملاً مسئولانه و پاسخگو تعیین شود تا بتوانیم بر اساس آن اقدامات اصلاحی را برای رفع هر چه سریع تر مشکلات کشتارگاه مشترک انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک ماه مهلت برای رفع مشکلات کشتارگاه دهدشت/ استاندارد ضروری است

یک ماه مهلت برای رفع مشکلات کشتارگاه دهدشت/ استاندارد ضروری است