مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 21:302022-11-23اقتصادي

افتتاح 3 کارگاه اشتغالزایی و 2 واحد مسکونی در ملایر


امروز سه کارگاه اشتغالزایی شامل دو کارگاه مرواربافی و یک تعاونی فرش و دو واحد مسکونی مددجوان کمیته امداد و نیازمندان، با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان و فرمانده سپاه ناحیه ملایر افتتاح شد.

- ایسنا/همدان امروز سه کارگاه اشتغالزایی شامل دو کارگاه مرواربافی و یک تعاونی فرش و دو واحد مسکونی مددجوان کمیته امداد و نیازمندان، با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان و فرمانده سپاه ناحیه ملایر افتتاح شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان چهارشنبه دوم آذرماه در حاشیه این افتتاحیه اظهار کرد: 68 پروژه با 35 میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته بسیج در سطح استان همدان به بهره برداری می رسد.

سردار مظاهر مجیدی ادامه داد: 40 واحد مسکونی نیز در قالب تفاهم نامه بسیج سازندگی با کمیته امداد و توسط گروه های جهادی احداث و تحویل متقاضیان شد.

مجیدی به افتتاح کارگاه های اشتغالزایی، نمایشگاه ایران قوی و اقتصاد مقاومتی در شهرستان ملایر اشاره و مطرح کرد: برپایی نمایشگاه ایران قوی و در کنار هم قرار گرفتن ارتش و سپاه، یادآوری دفاع مقدس بود که رزمندگان اسلام رشادت های زیادی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی با تاکید بر لزوم بازدید نسل جوان از این نمایشگاه ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: کشور در بعد نظامی و صنایع هوافضا، بهترین عملکرد را داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 کارگاه اشتغالزایی و 2 واحد مسکونی در ملایر

افتتاح 3 کارگاه اشتغالزایی و 2 واحد مسکونی در ملایر