مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 21:052022-11-23سياسي

دیدار تولیت آستان قدس با خانواده های دو شهید دانشجوی بسیجی مشهد


تولیت آستان قدس رضوی با خانواده های دو شهید دانشجوی بسیجی مشهد شهیدان رضازاده و دانیال زاده دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی  با حضور در منزل شهیدان رضازاده و زینال زاده، دو دانشجوی بسیجی که در اغتشاشات 25 آبان مشهد به شهادت رسیدند، ضمن دلجویی از و آگاهانه شان، با افتخار از این دنیا می روند چنانچه این شهید عزیز نیز با شهادت، پاداش انتخاب آگاهانه اش را از خداوند متعال گرفته است.

وی تصریح کرد: اگرچه از دست دادن هر کدام از این جوانان با ایمان و با اخلاص برای جامعه آسیب و صدمه است، اما خوشا به حال کسانی که به درجات و مقاماتی که خداوند حکیم به آنان وعده داده نائل می شوند.

تولیت آستان قدس رضوی یادآور شد: ما از غافله شهدا عقب ماندیم و در آن دنیا افسوس و حسرت می خوریم و باید همواره از خداوند متعال بخواهیم که شهدا ما را در آن دنیا مورد شفاعت خودشان قرار دهند.

وی ضمن دلجویی از مادر بزرگوار و خانواده شهید حسین زینال زاده به مضمون حدیثی از پیامبر مکرم اسلام(ص) اشاره و عنوان کرد: مادرانی که داغ جوان ببیند و در برابر این مصیبت صبر پیشه کنند، خداوند متعال به عنوان پاداش و در عوض آن مصیبت، به آنان درود و رحمت و مغفرت و رضوان، مرحمت می فرماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار تولیت آستان قدس با خانواده های دو شهید دانشجوی بسیجی مشهد

دیدار تولیت آستان قدس با خانواده های دو شهید دانشجوی بسیجی مشهد