مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 19:102022-11-23ورزشي

شوک به باشگاه تراکتور/ جدایی «قربان بردیف» و بازگشت به روسیه!


قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال تراکتور از جدایی این تیم ایرانی و بازگشت به لیگ روسیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چند روز پیش بود یکی از خبرنگاران روسیه خبر داد قربان بردیف سرمربی باشگاه تراکتور ایران مورد توجه باشگاه سوچی روسیه قرار گرفته و خواهان به خدمت گرفتن این مربی شده است.

حالا خود بردیف در شرایطی که با تیم تراکتور در اردوی تدارکاتی آنتالیا حضور دارد، خبر جدایی اش از باشگاه ایرانی را اعلام کرد و تراکتور هم گفتگویی از این مربی در رسانه خود منتشر کرده است.

قربان بردیف بعد از بازی دوستانه تراکتور با العداله عربستان در جمع اعضای تیم، اظهار داشت: طی روزهای اخیر موضوع بازگشت من به فوتبال روسیه مطرح شده و با پیگیری های طرف مقابل، مذاکرات جدی تر شده و در همین راستا امروز درخواست جدایی ام از تراکتور را به مدیریت باشگاه ارایه دادم.

وی با بیان اینکه موضوع پول در انتخاب تیم جدید، مطرح نیست، تاکید کرد: جدایی از تراکتور صرفاً جبراً و بنا به نیاز فوتبال روسیه به من اتفاق افتاده است و برحسب وظیفه اخلاقی باید به این کشور بازگردم.

ممنونم از آقای زنوزی که پیشنهاد حضور در تراکتور را به من داد و در این مدت به خوبی علاوه بر حمایت، تمامی امکانات و شرایط لازم را فراهم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک به باشگاه تراکتور/ جدایی «قربان بردیف» و بازگشت به روسیه!

شوک به باشگاه تراکتور/ جدایی «قربان بردیف» و بازگشت به روسیه!