مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 آذر 1401 ساعت 18:302022-11-23سياسي

جزییات دیدار اصلاح طلبان با شمخانی و اژه‎ای


سخنگوی جبهه اصلاحات در باره جزییات دیدار هییت رییسه جبهه اصلاحات با رییس قوه قضاییه و دبیر شورای عالی امنیت ملی توضیح داد و گفت: توضیحاتی درباره خواست ها و مطالبات به حق معترضان داده و بر پرهیز از برخوردهای خشن با معترضین و بخصوص بکار گیری نیروهای لباس شخصی تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اقتصاد نیوز، خبری درباره نشست هیات رییسه جبهه اصلاحات ایران از جمله بهزاد نبوی، جواد امام، الیاس حضرتی، محمود صادقی و حسین مرعشی با رییس قوه قضاییه و علی شمخانی منتشر شد.

هر چند که جزییات بیشتری درباره این دیدار منتشر نشد، اما، برخی تحلیل ها حکایت از آن داشت که ناآرامی های اخیر در کشور سران اصلاح طلب و اصولگرا را گردهم آورده و اصلاح طلبان پیشنهاداتی را درباره اداره بهتر کشور ارائه کردهند.

علی شکوری راد، سخنگوی جبهه اصلاحات در باره جزییات دیدار هییت رییسه جبهه اصلاحات با رییس قوه قضاییه و دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در این دیدارها تحلیلی از آنچه که این روزها در ایران جریان دارد ارائه شد.

همچنین توضیحاتی درباره خواست ها و مطالبات به حق معترضان داده و بر پرهیز از برخوردهای خشن با معترضین و بخصوص بکار گیری نیروهای لباس شخصی تأکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دیدار اصلاح طلبان با شمخانی و اژه‎ای

جزییات دیدار اصلاح طلبان با شمخانی و اژه‎ای